onsdag, december 14, 2005

Mit Firma

Jeg startede mit føste firma i nittenhundrede syv og halvfems. Det hedder 'Good Electronics Co.,Ltd'. Jeg ejer halvtreds procent . Der er more end to hundrede mennesker, der arbejder i mit firma. De laver elektroniske produkter. Produktet hedder 'power switch' og ' microtouch switch'. De kontrollerer elektriciteten i elektronisk udstyr. De bliver brogt til TV og DVD og computer og radio.

Jeg fløj fra by til by, fordi jeg skulle sælge de produkter. Jeg kom til Shenzhen By i to tusind og et. Der er et større marked. Jeg kunne sælge til udenlandske kounder fra Koren og Japan og Europa. Så jeg blev glad. Jeg op byggede andet firme i Shenzhen. Den hedder 'Kita Electronics'. 'Kita' betyder 'king' og 'technology'. Jeg har seks kontorer i Kina og et kontor i Singapore.

1 Comments:

At 9:02 PM, Anonymous Anonym said...

Hej Bin, så er den sidste tekst rettet. Held og lykke med eksamen i morgen :)

De bedste hilsner fra
Trine

Jeg startede mit føRste firma i nittenhundrede syv og halvfems. Det hedder 'Good Electronics Co.,Ltd'. Jeg ejer halvtreds procent . Der er mE(o)re end to hundrede mennesker, der arbejder i mit firma. De laver elektroniske produkter. Produktet hedder 'power switch' og ' microtouch switch'. DeT kontrollerer elektriciteten i elektronisk udstyr. DeT bliver brU(o)gt til TV og DVD og computer og radio.

Jeg fløj fra by til by, fordi jeg skulle sælge de produkter. Jeg kom til Shenzhen By i to tusind og et. Der er et større marked. Jeg kunne sælge til udenlandske k(o)under fra KoreA(n) og Japan og Europa. Så jeg blev glad. Jeg op-byggede ET andet firmA(e) i Shenzhen. DeT(n) hedder 'Kita Electronics'. 'Kita' betyder 'king'(konge?) og 'technology'(teknologi?). Jeg har seks kontorer i Kina og et kontor i Singapore.

 

Send en kommentar

<< Home